• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Diamantbezel till DD/DJ i vitguld

Charles_

Rolex
Köpte denna briljantglasring av Aurum för ett tag sedan i hopp om att ha lite roligt med en gammal DateJust men det har inte blivit av och jag tror inte att det kommer bli av framöver heller. Med tanke på tillströmningen av DayDates på forumet låter jag den gå vidare.

Vitguld med briljantslipade stenar. Länk till ursprunglig annons längst ner. Notera att den är aftermarket; original kostar den betydligt mer :)

Pris: 4000kr + frakt eller bud.

image-jpg.26074

(Bild lånad av Aurum. Ringen har legat orörd sedan jag köpte den)

https://klocksnack.se/threads/briljantglasring-till-rolex-dj-dd-36-mm-vitguld.21915/

Retur inom 24 timmar om den inte motsvarar min beskrivning. Köparen betalar fraktkostnader.
 
Topp