• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Die mother f**ker die!

MartinSWE

Omega
Kanske inte det budskapet man vill ha när man tittar på klockan efter en grabbhelg i Berlin. Eller vad säger du Davvan?

B0319CDE-AFBC-4FAD-A073-6843ACC279E5-1012-000000B4729A98D8_zps2b54cb7e.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
För att relatera något sånär till ämnet undrar jag varför IWC ibland kör tyska veckodagsförkortningar och ibland engelska?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Olika marknader troligtvis. Mina Seikos har både tyska och engelska på dagvisaren.
Dyskarna är ju som bekant ganska kära i sitt eget språk.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
MartinSWE skrev:
Kanske inte det budskapet man vill ha när man tittar på klockan efter en grabbhelg i Berlin. Eller vad säger du Davvan?

B0319CDE-AFBC-4FAD-A073-6843ACC279E5-1012-000000B4729A98D8_zps2b54cb7e.jpg

Kool, dinka!

Var jesus själv i Berlin...men vissa andra hade det nog tufft i måndags.......om vi säger såhär......Berlin...där hoppar inga halta löss.....längre...

Jag, Sunne, Stavros och Manface tog lyxflyg hem på eftermiddagen i söndags......skrapet fick åka EasyJet hem sent på kvällen......bittert..
 
Topp