• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Digitala kronograf batteri dinkor !! Vad finns de för några som är värda att kanske köpa?

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Gillar faktiskt digitalt ibland, gött med lite nördiga tidtagningar, datum , larm å ledljus typ ;)
Men det skall helst vara i combo med visare....

Så 3 st kandidater här nedan....

1 Breitling Airwolf / B1 superquartz Ref:A78362
gygyqymu.jpg

2 Breitling Aerospace evo superquartz Ref:e7936310
mahyqeny.jpg

3 Tag heuer aquaracer Ref: caf1010
bany3y8e.jpg


Finns det fler liknande som har lite kvalité ? Vilken av dessa 3 ovan kan anses vara bäst ?








Skickas från min Air Padda, Tapatalk Pro
 
  • Like
Reactions: par

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Mina favoriter...

Omega X-33 och Breitling B-1

DSC03448-580x435.jpg

Har haft 2 st b1:eek:r , men stör mig på att dom bara är specade till 50m vattentäthet. Annars rolig å bra klocka.
Funderar lite på aerospacen , den senaste modellen är snygg faktiskt. Specade till 100m vattentäthet också!

Fast har faktiskt aldrig satt mig in i hur man navigerar i menyerna med den. Finns ju inga tryckknappar , allt sköts med bezeln eller ?

:)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Ricrob

Patek
Fast har faktiskt aldrig satt mig in i hur man navigerar i menyerna med den. Finns ju inga tryckknappar , allt sköts med bezeln eller ?

:)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Allt sköts med kronan, lite som på B1 fast utan Chrono.

Vrid för skift, tryck för aktivera. Detta gör att jag personligen inte skulle bada med denna typ av klocka.
 
Har haft 2 st b1:eek:r , men stör mig på att dom bara är specade till 50m vattentäthet. Annars rolig å bra klocka.
Funderar lite på aerospacen , den senaste modellen är snygg faktiskt. Specade till 100m vattentäthet också!

Fast har faktiskt aldrig satt mig in i hur man navigerar i menyerna med den. Finns ju inga tryckknappar , allt sköts med bezeln eller ?

:)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk

Har också haft en B-1, gillade den som faan faktiskt...

Breitling_B1_Gul_2.jpg
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har också haft en B-1, gillade den som faan faktiskt...

Breitling_B1_Gul_2.jpg

Är sugen ibland på att köpa en b1 igen, men kan inte riktigt me. Då blir det tredje gången jag snöar in på den ;)

Därför går tankarna mer till den nyaste aerospacen. Den är betydligt mycket smidigare och har samma funktioner som b1, plus 100m vattentät. Är ju ett plus att kunna bada med dinkan !


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 
Topp