• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dilemma: SubC och/eller DSSD

Dr.Rolex

Omega
Det vågar jag inte svara på. Hann aldrig testa @Jacob's innan han sålde.
Allright =) den verkar i alla fall rätt ovanlig, aldrig sett någon i verkligheten..

Bara en varning i all välmening:
"Kan Charlize Theron bära upp den, kan alla bära upp den"
är ett resonemang som kan få mycket allvarliga konsekvenser. Ni har uppenbart missat något viktigt med Charlize Theron...

Det var inte meningen att skriva något stötande. Du får gärna utveckla. Jag har då åtminstone missat det du syftar på...
 

mmx

Cartier
Tramsar som sagt. Googla efter en bild på Charlize Theron i bikini/cocktailklänning/whatever och konstatera "Kan hon bära upp den kan jag". Stort misstag.
Nämnde jag att jag tramsade? ;)
 

Dr.Rolex

Omega
Hehe, inte skrämmas ;) Googlade henne faktiskt direkt för att fundera över vad det kunde vara.. Det enda jag fann var att hon, precis som du säger, är snygg nå jävulskt :D
 
  • Like
Reactions: mmx

mmx

Cartier
Hehe, inte skrämmas ;) Googlade henne faktiskt direkt för att fundera över vad det kunde vara.. Det enda jag fann var att hon, precis som du säger, är snygg nå jävulskt :D
Over the top. Lägg därtill en rad creddiga filmer, inklusive Oscarsvinnaren Monster (bästa kvinnliga huvudroll). Samhällsengagemang etc. Cool tjej kort sagt. Min typ.
 

Josef B

Bestraffaren
:confused: Tramsar bara. Charlize Theron är, typ, snyggast på planeten imho. Hon ser bra ut i det mesta. Typ vilken bikini som helst. Eller vilken herrklocka som helst.
Det man inte ser på hennes bilder eftersom de är så inzoomade, är att hon är bodybuilder. Hon har Stallone-handleder.
 
Topp