• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Din drömklocka som ännu inte finns?

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag har länge suktat efter en GMT med dag- och datumkomplikation samt med över 100m WR.

Detta är det bästa jag hittat.
88A51DCF-3AA0-40E6-B7AF-1B77A0AB2446.png
Great minds think alike! Men om jag ska vara ännu omständigare (tråkigare) vill jag personligen nog ha helt svart vridring?! Har du någon länk till den där ball-klockan? Tänkte inte köpa men kul att fönstershoppa lite. Att inte fler märken tagit fram övat lösning…
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
40 mm dessutom, ska vi köpa varsin? :)
Man blir faktiskt lite sugen. 40mm är riktigt bra, någon mm tunnare bara så hade det varit 100%. Men still good enough! Men ska ärligt erkänna att jag känner till väldigt lite om Ball som klockmärke. Ska ta och läsa på lite. Men du kan köpa en så länge. Sen kan du tröttna på den så köper jag den billigt sen 😬
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Man blir faktiskt lite sugen. 40mm är riktigt bra, någon mm tunnare bara så hade det varit 100%. Men still good enough! Men ska ärligt erkänna att jag känner till väldigt lite om Ball som klockmärke. Ska ta och läsa på lite. Men du kan köpa en så länge. Sen kan du tröttna på den så köper jag den billigt sen 😬
Hahah! Man får räkna med att gå med 50% förlust ifall man säljer här i Sverige.
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Entry level: Tissot prx 36mm
Mid: bb58 svart, utan gilt, utan nitar på länk
High: Rolex sub jag platina, samma färgkombo som Daytona platina!
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Nuvarande ref på rootbeer med chokladtavla och jubilee eller en yachtmaster 42 i stål på länk :)
 
  • Like
Reactions: PJZ
Topp