• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diogenes

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Sålt en klockrulle till Christoffer. Hur smidigt som helst. Snabb betalning och trevligt bemötande. Rekommenderas.
 

billo

Cartier
Köpt en rolex av christoffer.
Klockan var enligt beskrivningen i annonsen.
Svara snabbt på frågor och enkel att ha en dialog med.
Mötes upp och gjorde affären F2F 100% goodguy.
 

soder

Cartier
Jag har köpt tre klockor av Christoffer. Rolex, Omega, Eterna.
Han har även hjälp mig att fixa renovering på en gammal Omega som var i stort behov sådan.
/Söder
 

rogart-63

Patek
Köpte en fin Tissot T12 av Mr Christoffer. Hade sett den till salu på Facebook. Gick smidigt å snabbt å fixa genom KS istället. 100% goodguy.
 

HKB

Breitling
Kjøpte en vintage Rolex Datejust. Forskuddsbetalte og mottok klokken som avtalt. Den var også i samme tilstand som angitt. Veldig fornøyd!
 
Har köpt en vintage Omega med kul historia.
Snabb och smidig affär med trevlig kommunikation, snabb frakt och en klocka som väl motsvarade beskrivningen.
Handlar gärna med Diogenes igen.
 

TH4L1N

Omega
Har köpt tre stycken Omega av Christoffer. Mycket trevlig, smidig, kunnig och snabb! Alla har stämt utmärkt mot beskrivning. Kan varmt rekommendera en affär med denne man.
 

Sambuccashake

Omega
2-Faktor
Sålde en Omega till mig och allt var till belåtenhet.
Snabb och tydlig kommunikation följt av lika snabb konklusion av affären. Tummen upp från mig!
 

Pontus.L

Omega
2-Faktor
Köpte en omega av Diogenes. Smidig affär, och klockan motsvarade förväntningarna. Helt klart en goodguy.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en vintage Sjöhäst med feta luggar av denna herre. Klockan var i bättre skick än beskrivningen o jag blev mer än nöjd:)
Klart en Goodguy!!!
 
Topp