• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diskaren

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Köpte en Seiko av herren i fråga. Allt gick smidigt och klockan kom mycket väl paketerad samt med en liten extra bonus på köpet. Extra plus för det! Definitivt 100 % GG! :)
 

Rilleman

Breitling
Gjort affär med denna herre!
100% smidig affär.
Finare klocka än beskrivet, skickat direkt och riktigt trevlig dessutom.
110% goodguy enligt mig.
 
Köpt en klocklåda av Diskaren, asbra beskrivning som stämde till 100%. En smidig och trevlig affär, han skickade fort och mycket välpaketerat. Helt klart en goodguy!
 

Zozoo

Rolex
Idag träffades Diskaren och jag över en kopp kaffe, en Batman dök upp på bordet. All kontakt och hantering av affären var smidig och perfekt. Önskar att göra flera affärer med honom. 100% GG
 

HSK

Patek
2-Faktor
Sålde en klocka till @Diskaren som skickades innan erlagd betalning då jag saknade referenser. Betalningen skedde direkt i samband med uthämtandet av paketet och kommunikationen var både snabb, rak och trevlig genom hela affären. Rekommenderas!
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Köpte en ultraljudstvätt på distans. Tryckt förpackad i bubbelplast och funktionen som den ska. GG
 

galenvret

Omega
2-Faktor
Köpte en vintage Omega av Diskaren.
Super kommunikation, fin klocka och väl förpackad. Skickad på dagen för betalning, så snabba puckar! Tack för en bra handel :)
 

Mrvanquish

Breitling
Köpte en Tudor Black Bay GMT av diskaren. Mycket trevlig och smidig att ha att göra med. Snabba svar och trevliga svar vid kommunikation. Produkten var precis som den var beskriven i annonsen.
 
Topp