Jaha, då är vi här, årets sista dag. En högtidsdag för oss klockdårar...för nu är det äntligen dags att sammanfatta vad som har hänt i klocklådan under året!
Enligt det här inlägget från sommaren 2023 var jag "färdig" med min "klocksamling", behövde inga mer klockor i lådan.
Ja, det höll ju ett drygt halvår, för i februari i år trillade den första av fyra klockor som jag verkligen inte behöver in. Tre batteriur och en mångfärgad mekanisk blev årets facit. Och inga försäljningar (svårt att sälja när man har så trevliga ur...
).
Hur har din klocklåda förändrats under 2024?

Enligt det här inlägget från sommaren 2023 var jag "färdig" med min "klocksamling", behövde inga mer klockor i lådan.

Samlade de klockor jag använder åtminstone någon gång per år för en gruppbild. Börjar känna mig ganska färdig med min samling nu (ja, ja jag vet hur det är, om några månader kommer jag säkert på att jag villhöver något nytt i klocklådan...)
![]()
Ja, det höll ju ett drygt halvår, för i februari i år trillade den första av fyra klockor som jag verkligen inte behöver in. Tre batteriur och en mångfärgad mekanisk blev årets facit. Och inga försäljningar (svårt att sälja när man har så trevliga ur...

Hur har din klocklåda förändrats under 2024?