• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

carlanton

Audemars
De flesta av oss gillar ju inte bara klockor. Jag är övertygad om att det finns många som lägger löjligt mycket pengar på HiFi, inredning, kläder, kameraprylar och annat kul som gör livet värt att leva. Här delar vi med oss av våra senaste inköp! Jag mjukstartar med mitt senaste inköp: ett par solglasögon från Fuct SSDD.

30siurn.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Blev en snabbis på stan och en ny jacka då en av mina jackor fastnade i en spik på jobbet och sa "RIIIITCH"

hmprod
 

OBRKV

Cartier
Såhär lagom tråkigt inköp. Men jävla skönt att få bort lite kablar! (Var snabb med att få upp ena strömuttaget, därav tom påse)
 

Mangusta

Cartier
Då touchen på min iphone 4s la av under ett par timmar för att sedan fungera helt som vanligt i onsdags tröttnade jag och lyckades knipa åt mig en ny lur dagen efter :)
L8Pvhju.jpg


Jag köpte samma förra veckan men är besviken. Bytte för att min 4S krånglade med back-upen efter iOS7. Vill ha tillbaka min gamla eller så borde jag ha köpt en GS4. :banghead: Hur gillar du den nya?
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vet inte hur nördig du är, men om du installerar XBMC på datorn kan du streama allt material trådlöst till den där. Tänk också på att den är röst- och rörelsestyrd, så ibland slår den igång sig själv.

Tjena

Den här modellen har ej röststyrning på gott och ont. Har hört det du nämner att de med att röststyrning slår på sig av sig självt.

Jag har installerat plex på den, streamar vi nasen. Funkar bra med DLNA-spelaren också. Hur får du in xbmc på den?

Slängde bokstavligen vår Apple tv2 i ån :D



Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Sond

Patek
Bland många intressen är jag också lite av en kaffenörd. En sak har dock helt saknats i vårt hus. En riktigt bra kaffebryggare. Så denna var min senaste pryl:
http://i.imgur.com/PGVXje3.jpg

Och även om den tidigare bryggaren inte var dålig så blev det ett litet lyft.

Edit: vet inte varför bilden bara blev en länk.
 

carlanton

Audemars
Tjena

Den här modellen har ej röststyrning på gott och ont. Har hört det du nämner att de med att röststyrning slår på sig av sig självt.

Jag har installerat plex på den, streamar vi nasen. Funkar bra med DLNA-spelaren också. Hur får du in xbmc på den?

Slängde bokstavligen vår Apple tv2 i ån :D

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Kör alltså XBMC på datorn. Då kan jag bläddra på hårddisken från TV:n (XBMC dyker upp direkt i input-menyn på TV:n) och visa eller spela upp vad som helst. Lite meckigt att få till det och undertexter fungerar inte.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Biljetter till Djurgården - Almtuna där jag bjöd med farsan i present! Riktigt dålig match, men två pinnar fick vi efter straffar!
 

hollow123

Rolex
Jag köpte samma förra veckan men är besviken. Bytte för att min 4S krånglade med back-upen efter iOS7. Vill ha tillbaka min gamla eller så borde jag ha köpt en GS4. :banghead: Hur gillar du den nya?

Min 4S var helkass sprucken skärm, trasig låsknapp, "silverlisten" hade blivit sned osv. Så bytte mer för att jag kände att den kunde dö när som :bag: Således hade jag inga större förväntningar på 5S. Men enda skillnaden jag tycker mig uppleva hittills är klarare skärm o bättre kamera. Fingeravtrycksläsaren stängde jag av efter testat den två-tre gånger.
Har man höga förväntningar kan jag förstå en viss besvikelse
 

PatrikT

Omega
Arrå fixar kanske en liten recension om nån vecka, klämde på en kompis nexus plastig men gedigen med en galen skärm :) Touchen också riktigt bra.
 
Topp