• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Diverse armband

Meridius

Silver
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Absolut
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer ett gäng armband, se bilder för mer info. Alla är i mycket gott skick och passar bra (inte löst) på mina handleder på ca 17,5-18. Men de som inte är justerbara kan jag inte garantera passar särskilt mycket större. Banden från Kompsós har en slimmad profil och kan med fördel kombineras. Just dessa går ej att få tag på längre då de har utgått ur sortimentet, och allt silver är givetvis sterling silver.

Är du intresserad av fler så ordnar vi ett paketpris. Frakt (frimärke) är inkluderad i priset.

IMG_4662.jpeg

Från Kompsós, svart vaxad tråd med silverpärlor (samt spänne). Motsvarande ( https://kompsos.co/products/braided-kamasan-silver-bracelet-black ) kostar drygt 800 kr. Tänker mig 249 kr.

IMG_4661.jpeg

Också Kompsós, svart läder med silverlås. Kostade 600kr ny, tänker mig 199kr.

IMG_4663.jpeg

Sista från Kompsós, svart vävd tråd med silversmycke. Kostade norr om 300kr, tänker mig 129kr.

IMG_4664.jpeg

Sist ut är ett brunt läder från By Billgren, kostade 500kr nytt och tänker mig 149kr för det.

Hojta i PM om ni undrar något.

Tack KS!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp