• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

ZQT

The Banker
2-Faktor
Sålde en bok till Dixie och det gick mycket smidigt. Trevlig köpare som inte tjafsade med petitesser. Svarade samma dag på meddelande i god ton. Snabb betalning dessutom. Kände att jag kunde lita på honom och vad köparen sa! En mycket trevlig affär.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har precis gjort ett par straps till Dixie. Ett rent nöje att ha att göra med. Och snabb feedback! Good guy all day long!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Tudor Transition till Dixie, mycket trevlig upplevelse, betalning utan konstigheter i god tid för leverans, och tillfälle att få lämna över klockan personligen över en nice kopp kaffe. Trevlig kille och 100 % good guy :)
 

Patrik J

Rolex
Köpte en Oris av Dixie. Bra kommunikation, snabb leverans, mycket väl förpackat och till och med ett kvitto, trots att jag inte bett om det.

Helylle-good guy, så klart. :D
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en tudor sub av Dixie och kan bara konstatera att det är en hyvens kille, 100% goodguy och jävligt trevlig! Rekommenderas!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
@Dixie agerade mellanhand när jag sålde min Panerai till en kollega till honom.
Allt gick väldigt smidigt, det var ett väldigt trevligt möte med en trevlig person

100% good guy
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Sålt en Panerai på distans till @Dixie. Smidig affär med trevlig och rak kommunikation samt snabb betalning. Ett nöje med andra ord. Rekommenderas varmt!
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Sålt ett strap till @Dixie på distans. Supersmidig affär med en riktigt skön kille, GG utan tvekan!
Hoppas du får mkt nöje med strapet :)
 

Swede

Omega
2-Faktor
Både köpt och sålt via Dixie och har känt honom i över två decennier. Alltid att lite på. 👍🏽👌🏼
 
Topp