• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djä...r va ful klocka!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Haha, jag har faktiskt en sådan men med annan urtavla liggandes här som är min brors. Kronan är trasig så han har bett mig att laga den.. Förhoppningsvis så lyckas jag få han på andra tankar!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var på nyårsfirande där de andra två männen hade liknande brutalfula monsterklockor på sig. :wtf:
 

Weiss

Omega
Nu har du ett gyllene tillfälle att påbörja en Dieselklockasamling! Samtidigt på Pantbanken ligger nämligen även dessa! :woot:

Jahapp. Där kom fredagskvällens middag :hungover: Man borde få betala för att lämna sånt på pantbanken. Alternativt har jag hört att det används allsköns märkligheter som "landfill" vid motorvägsbyggen.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
.... och någon har dessutom lagt bud på den. :depressed:.
57mm någon? :bag:

http://www.pantbanken.se/auktioner/...00&offset=&kontor=&sortering=&listposition=31
auktionsvara_395208_stor.jpg


Den har ju inte original diesellänk, utan någon aftermarket historia... Nu kändes den inte intressant längre! :rolleyes:
 

Bob Bryant

Breitling
Rackarns, den skulle jag inte vilja se på någon i bekantskapskretsen. Men det vore kul att ge bort den till någon man tycker riktigt illa om......
 
Topp