• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad DJ 1603/1600 Blå tavla - världens mest mångsidiga DJ?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Går i tankar att köpa en OysterQuartz och tänkte undersöka intresset för min DJ

Datejusten jag har är en 1603 från 1974, men jag har skaffat en oysterlänk samt slät glasring till den. Med andra ord är det en 1603 som ser ut som den ovanligare 1600 :D

Har sparat alla delar - så denna klocka säljs med dubbel uppsättning länk och glasring - du får två DJ till priset av en :cigar:

Följande ingår således:

- oysterlänk i rätt tajt skick
- jubillelänk av skönt rassligt slag
- slät glasring
- räfflad glasring

Klockan har nyligen fått nya packningar och är således vattentät

Pris för hela paketet: 18,000 kr
 
Senast ändrad:

PIC

Cartier
2-Faktor
Det gick snabbt men inte konstigt, lätt en av de snyggaste DJ jag sett.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Tom snabbare än en pepsi 1675. :).
Jag må vara queer, men snyggaste kombon tycker jag är oyster med räfflad ring .
 

Sond

Patek
Om jag inte jagade en Explorer så hade jag spontanköpt den. Nää, det hade jag inte, det hann jag inte då den gick direkt..:)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
MRT4 drog sig ur - många som hugger men än så länge finns det alltså chansen att hugga denna godbit
 

calzone

Vacheron
Vafan e de för fel på folk ?, tycker vi ska banna alla som drar sig ur det är rent ut sagt fittigt !. Vill du byta mot en PO ? :D
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Tack KS för annonsplats och spekulanter för visat intresse.

Klockan är nu OHPF från en KS-profil.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Men va´ faaaan?!?! Denna missade man 2 gånger alltså?!? Grattis till köparen. Stilig klocka!!!
De´ é inget bra att vara i sommarstugan med obefintlig 3G nät... Nu är jag tillbaka i civilisationen några dagar i alla fall...
 
Topp