• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DJ hemma igen och på nytt band

Sond

Diamant
Min DJ som jag fyndade till ett fantastiskt pris är nu hemma hemma efter 10 veckor hos Rob E. Under tiden beställde jag ett mockaband från cheepo63

IMG_8178.jpg

IMG_8181.jpg

IMG_8184.jpg

IMG_8185.jpg

IMG_8195-1.jpg

Tavlan är ganska ovanlig med de feta 6 och 9. Färgen är silver/champagne. Och sist men inte minst har den Alphavisare. Hela projektet inkl. Rob E slutar på under 20 tkr. Det tycker jag är bra för detta exemplar. Till saken hör att den levererades på ett Jubilee som inte är tokslut. Bara lite slut..;) Men fullt användbart.

Mockabandet tycker jag gör att man klär ned klockan något. Gör den lite mindre formell. Vet inte vad ni andra tycker? Passar det tycker ni?

Hade en DJ förut med jubilee, men körde den nästan uteslutande på läder efter att ha testat. Tycker det får klockan att se större ut, och passar grymt med brunt och stål/vitguld :) Mockabandet var riktigt fint!

Härligt att klockan är tillbaka. Jättefin! :) dock kan jag inte stoppa mig själv från att skriva att mockabandet är för "nybyggarstyle" för min smak... Flåt o_O

Fantastiskt fin DJ! Mycket nöje med den! :)
Inte helt såld på mockaband, men mycket fint. Fast finare på länk... På med jubilee't, det förtjänar den!! :D

Tack för era glada tillrop. Jag är ingen stor fan av länkar på denna typ av klockor. Ofta tycker jag läder gör klockan mer personlig och variationerna är oändliga. Men samtidigt är det så klart lite kul med länk ibland. Självklart är det något annat om vi pratar dykare där passar länk perfekt såklart. Och Nato.

Härligt att klockan är tillbaka. Jättefin! :) dock kan jag inte stoppa mig själv från att skriva att mockabandet är för "nybyggarstyle" för min smak... Flåt o_O

Haha... Lite country western..:eek:. Men själv tänker jag mig mer Barbour, C&J, Range Rover och ett slott i södra England..;) Grönt och brunt, rutor och fasanjakt..:cigar:

• Like
Reactions: PIC
Tack för era glada tillrop. Jag är ingen stor fan av länkar på denna typ av klockor. Ofta tycker jag läder gör klockan mer personlig och variationerna är oändliga. Men samtidigt är det så klart lite kul med länk ibland. Självklart är det något annat om vi pratar dykare där passar länk perfekt såklart. Och Nato.
Ett mörkbrunt ostoppat cordovan som smalnar av till 16mm tror jag kan bli en hit! :)

Mocka är snyggt, men det måste vara 20/16 på en DJ. Nu blir det lite för brett tycker jag. Så, ring Bergströms nu och beställ ett Rolexspänne i stål :)

Tillbaka
Topp