• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DJ omröstning: Humle och Dumle byter kläder, eller den ständiga frågan om Oyster eller Jubilee...

Vilken kombination är bäst?


  • Totala väljare
    78

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Du gör det inte lätt för oss här, allt ser riktigt bra ut men jag måste nog ända tillstryka blå=jubileé , silver=Oyster.
Lycka till broder!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Bägge på jubilee!
Av någon anledning tycker jag min svarttavlade funkar på oyster:
image.jpg

Btw..gillar 5:e valet i pollen, hehe:)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Tack för synpunkterna allihopa. Som jag trodde var den blå hetast men jag är lite förvånad att Jubileelänken vann så överlägset. Fördelen med silvertavlan är att den fungerar bra till så många olika armband, medans den blå gör sig klart bäst på länk.

Läder


Mocka


Nato
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag själv tycker att blå tavla är lite "låst". Både till armband och kläder. Men här är en kombo jag hade:
image.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Båda funkar bra. Personligen gillar jag blå + oyster och silver + jubilee. Den blå blir lite sportigare och den silver lite mer dressad vilket jag tycker passar bra med färg på respektive tavla.

Tack för bilderna!

Klockren analys faktiskt. Känner mig inte alls lika komfortabel med den blå på jubilee. Den känns lite väl blingig nu. Kanske ska prova med ett snyggt svart crocband.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Båda funkar bra. Personligen gillar jag blå + oyster och silver + jubilee. Den blå blir lite sportigare och den silver lite mer dressad vilket jag tycker passar bra med färg på respektive tavla.

Tack för bilderna!

Klockren analys faktiskt. Känner mig inte alls lika komfortabel med den blå på jubilee. Den känns lite väl blingig nu. Kanske ska prova med ett snyggt svart crocband.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Klockren analys faktiskt. Känner mig inte alls lika komfortabel med den blå på jubilee. Den känns lite väl blingig nu. Kanske ska prova med ett snyggt svart crocband.
Jag har för mig att det finns en bild på den klockan med ett svart Hirsch strap i Datejust och Date tråden. Jag tyckte det passade bra men föredrog länk till vardags.
 
Topp