Lejonel
Basic
Bytes mot schysst klocka 
Ja nu undrar ni nog, vad tusan gör en DJI Mini 4 Pro i en flrum för klockor!?
Jo för det ska jag sĂ€ga er. Jag gjorde ett spontanköp av denna grymma drönare, körde den 3-4x (givetvis utan nĂ„gra krascher) och efter detta vart den sorgsen pĂ„ mig för den bara fĂ„r ligga i sin lĂ„da och lĂ€ngta ut att komma upp i skyarna igen
Givetvis köpte jag med DJI Care som gör att du fÄr en ny vid oförutsedda hÀndelser. Ja du fÄr givetvis inte lÀgga den pÄ vare sig grillen eller anvÀnda den som tuggleksak Ät hunden (eller hungriga barn) Dock tÀcker den skada vid eventuell krasch eller om den blir sur pÄ dig och flyger ivÀg..
Det som ingÄr i paketet Àr det som ingÄr pÄ bilden + DJI Care. Drönaren Àr som ny och Àr taggad pÄ nya Àventyr.
Varför lÀgger jag upp den hÀr dÄ?
Jo nu ska ni fĂ„ höra. Mitt intresse för klockor Ă€r desto högre. SĂ„ jag undrar om det finns nĂ„gon fin klocka dĂ€r ute som söker ny handled? Ăr grymt petig sĂ„ förvĂ€ntar mig att den klockan du vill byta bort mot min flygande maskin Ă€r i lika bra skick som denna (dvs top-notch-skick)
Intresserad?
Kasta gĂ€rna över ett förslag dĂ„
BytesvÀrde: ~11 000kr (kan Àven sÀljas om sÄ önskas) Har du nÄgon billigare klocka som jag fÄr intresse över sÄ kan jag givetvis ta den i delbyte. SÄ kom gÀrna med förslag.

Ja nu undrar ni nog, vad tusan gör en DJI Mini 4 Pro i en flrum för klockor!?

Jo för det ska jag sÀga er. Jag gjorde ett spontanköp av denna grymma drönare, körde den 3-4x (givetvis utan nÄgra krascher) och efter detta vart den sorgsen pÄ mig för den bara fÄr ligga i sin lÄda och lÀngta ut att komma upp i skyarna igen

Givetvis köpte jag med DJI Care som gör att du fÄr en ny vid oförutsedda hÀndelser. Ja du fÄr givetvis inte lÀgga den pÄ vare sig grillen eller anvÀnda den som tuggleksak Ät hunden (eller hungriga barn) Dock tÀcker den skada vid eventuell krasch eller om den blir sur pÄ dig och flyger ivÀg..
Det som ingÄr i paketet Àr det som ingÄr pÄ bilden + DJI Care. Drönaren Àr som ny och Àr taggad pÄ nya Àventyr.
Varför lÀgger jag upp den hÀr dÄ?
Jo nu ska ni fĂ„ höra. Mitt intresse för klockor Ă€r desto högre. SĂ„ jag undrar om det finns nĂ„gon fin klocka dĂ€r ute som söker ny handled? Ăr grymt petig sĂ„ förvĂ€ntar mig att den klockan du vill byta bort mot min flygande maskin Ă€r i lika bra skick som denna (dvs top-notch-skick)

Intresserad?
Kasta gÀrna över ett förslag dÄ

BytesvÀrde: ~11 000kr (kan Àven sÀljas om sÄ önskas) Har du nÄgon billigare klocka som jag fÄr intresse över sÄ kan jag givetvis ta den i delbyte. SÄ kom gÀrna med förslag.
Bilagor
Senast Àndrad: