• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DJI OSMO X3

vonhall

Rolex
Tanken när jag köpte den här 4k kameran var att jag skulle använda den i samband när jag var ute och körde med Miatan. Dock så blev handhavandet för omständigt när jag åkte själv så jag köpte en Gopro i stället. Sätter priset till 4000 kr eller något kul byte exempelvis några kul trådlösa lurar, klocka, Ipad 12.9 osv. Dock så är jag lat till naturen och orkar inte skicka. Men jag kör gärna ett par mil för att möta en eventuell spekulant och ta en trevlig fika och försöka komma överens om något!

Här kan ni se ett litet test av kameran:

Förutom själva filmkameran så ingår:
16 gb minne
DJI OSMO Base "original" som är ett praktisk lite stativ för kameran så att den kan stå upp.
Ett extra batteri "original".
DJI Osmo extension stick "original" Som är en ren förlängningsarm typ selfiestick.
En extramikrofon som man pluggar in fram på kameran. Detta behövs om man vill få bra ljud då den inbyggda är rätt dålig. Har även en mikrofon till som man kan koppla in av modell mygga som man kan fästa på tröjan eller liknande.
Har även motljusskydd samt ett extra linsskydd som jag köpt till i från e-bay.

Tyvärr så har jag varken kvitto eller originalkartong då jag själv köpte kameran begagnad på Blocket.
Fil 000 (16).jpeg
Fil 001 (2).jpeg
 

Bilagor

  • Fil 002 (1).jpeg
    Fil 002 (1).jpeg
    364.2 KB · Visningar: 12
Topp