• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djupaste dykaren?

egbert

Panerai
Rolex Deepsea Challenge är ju god för 12.000 m och har varit på besök på Marianergravens botten bland slöa plattfiskar, fastspänd på James Camerons mini-ubåt. Dock är den väl en experimentklocka som inte är till salu.

Mina frågor blir:
1. Vilken är den djupaste dykaren man kan köpa (serietillverkad och till normal försäljning)? Är det den här?
Swiss Military 20,000 Feet Diver watch:
image.jpg


2. Vem har den djupaste dykaren på forumet?
(Posta endast om du har en bild på din dykare som klår den föregående!)
Jag börjar med en bild på min PO som är märkt med i det närmaste vadardjup i sammanhanget. Men man var ju först ut...
image.jpg


Tack för intresset.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Rolex Deepsea Challenge är ju god för 12.000 m och har varit på besök på Marianergravens botten bland slöa plattfiskar, fastspänd på James Camerons mini-ubåt. Dock är den väl en experimentklocka som inte är till salu.

Mina frågor blir:
1. Vilken är den djupaste dykaren man kan köpa (serietillverkad och till normal försäljning)? Är det den här?
Swiss Military 20,000 Feet Diver watch:
image.jpg


2. Vem har den djupaste dykaren på forumet?
(Posta endast om du har en bild på din dykare som klår den föregående!)
Jag börjar med en bild på min PO som är märkt med i det närmaste vadardjup i sammanhanget. Men man var ju först ut...
image.jpg


Tack för intresset.


Äger inte men nog måste denna vara en av värstingarna.

IMG_1399_zpsac33e6f4.jpg
 

egbert

Panerai
Sorry Eurenius, läste "djupaste har jag" i stället för "djupaste jag har". Nåväl, djuphavskung så här långt i alla fall!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Rolex Deepsea Challenge är ju god för 12.000 m och har varit på besök på Marianergravens botten bland slöa plattfiskar, fastspänd på James Camerons mini-ubåt. Dock är den väl en experimentklocka som inte är till salu.

Mina frågor blir:
1. Vilken är den djupaste dykaren man kan köpa (serietillverkad och till normal försäljning)? Är det den här?
Swiss Military 20,000 Feet Diver watch:
image.jpg


2. Vem har den djupaste dykaren på forumet?
(Posta endast om du har en bild på din dykare som klår den föregående!)
Jag börjar med en bild på min PO som är märkt med i det närmaste vadardjup i sammanhanget. Men man var ju först ut...
image.jpg


Tack för intresset.

OmegaFrukost för en gammelgädda....610M.....

image.jpg
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor

CptSlow

Rolex
2-Faktor
3 000 meter kan jag syna med min Delma Blueshark. Det är något speciellt med klockor som klarar rejäla djup, även om man aldrig gör något annat än att ta en liten simtur.

Den där Bell & Ross var grymt läcker. Måste kolla närmare på den...


3u3ynuvy.jpg
 

TKVF

Panerai
Kan säga att så länge klockan är fylld med vätska så klarar den i _princip_ hur djupt som helst...

Men, minsta lilla luftbubbla och det går inte bra.
 
Topp