• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djur och klockor.

Mr.Chang

Audemars
Ragdoll Daisy och ploppen.
jlRoW9N.jpg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hon var söt den dära Daiy, faktum är att katter är ganska så trevliga och mysiga djur tycker jag. Har 2 st själv, eller rättare sagt min sambo har det, fast då det är jag som har betalt dom så får jag klappa dom ibland Haha :D.
Dom är av märket heligbirma och är 2 snubbar, där ena heter Bullen och där den andra heter Musen.

lussewatch11.jpg

Hette Lussebullen från början men nu kallas han bara för Bullen, tror han gillar klockor iaf :p

DSC_0738_zpse3becf9f.jpg
Detta lilla skithål heter Musen, men hette Klasse från början, som blev Klasse klätterMus av en anledning men nu allmänt kallas för Musen. Tyvärr ingen klockfreak :wtf:
 

meo_swe

Audemars
Någon form av parakit? Vi hade en grön när jag växte upp, grymt aggressiv. Stoppade man in en penna i buren så högg den och väste. Var bara min mor som drog jämt med den...

Mvh
Nymfparakit ja:)
De kan lätt bli lite underliga då de är monogama och är väldigt beskyddande över sin partner. En vän till morsan hade en parakit som alltid sket på hennes man. Inte en vanlig fågelbajs, utan skrikattackskitning över hela han .. :)
 
Topp