• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Palenkovich

Patek
2-Faktor
IMG_8942.jpeg


 

limerose

Omega
Senast det begav sig var det riktigt skräp. Tycker synd om polaren som inte är så insatt, fick en ihålig klocka och skallrande länk för 3000 spänn typ :)
 
Lite rådgivning av förhållningssätt.
Fick klockan i julklapp via jobbet. Dem har legat i lådan sedan dess, kommer sannolikt inte användas frekvent.

Var är kotymen? Sälja/byta bort den? Får man sälja sämerch? Aldrig fattat det där att köpa begagnade merch (förståelse för olika ekonomiska förutsättningar så klart).
 

Riley

Panerai
Men att Gulliksen tar sitt andra gula under straffarna(!) och nu missar cupfinalen är fan illa..
Visst, nu är han bara 20 år..och norsk.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Men att Gulliksen tar sitt andra gula under straffarna(!) och nu missar cupfinalen är fan illa..
Visst, nu är han bara 20 år..och norsk.
Sant, men spöa paket från Solna och om jag inte har helt fel klara för Europa. En vinst mot Gnaget ger mera glädje en vad en förlust mot Malmö kan ge i sorg.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Lite rådgivning av förhållningssätt.
Fick klockan i julklapp via jobbet. Dem har legat i lådan sedan dess, kommer sannolikt inte användas frekvent.

Var är kotymen? Sälja/byta bort den? Får man sälja sämerch? Aldrig fattat det där att köpa begagnade merch (förståelse för olika ekonomiska förutsättningar så klart).
Behåll den, har inte använt min ofta men när jag väl har gjort det vann Djurgården. Som idag!

Skål!
IMG_6818.jpeg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Några tankar:

1. Al Hakim är verkligen oduglig. Vid både Björnssons solklara röda och Ayaris käftsmäll på Ekdahl ser man tydligt på reprisen att han inte ser situationen. Han gör nån bedömning i efterhand. Förstår verkligen inte varför han ska döma viktiga matcher hela tiden.

2. Vårt trams med att backa hem och försvara ledningen måste upphöra. I synnerhet när vi leder efter 15 min. Vi förlorade många ledningar förra året pga detta istället för att fortsätta pressa. K&T måste lägga ner det.

3. Gulliksens målgest är inte obscen eller särskilt provocerande. Trams att han ska ha samma bestraffning som Björnsson (enligt Hakim).

4. Fy jävla fan va skönt att vi vann! Widell Z är en hjälte. Att du missade en bananboll från Sebbe Larsson från 45 meter är numer helt glömt. All hail Widell Z!
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Kan bara instämma med resten, fn va skönt, speciellt med Europaspel, men att spöa råttorna, det är bäst, har snart textat alla mina kära gnaget vänner 😂
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Men att Gulliksen tar sitt andra gula under straffarna(!) och nu missar cupfinalen är fan illa..
Visst, nu är han bara 20 år..och norsk.
Tydligen så finns den nån skum regel att gula kort vid straffläggning inte följer med så det spelade ingen roll att han redan hade ett. Så han kommer spela finalen. Helt klart värt kortet då, bara för att se alla arga gnagare idag som försvarat beteendet varje gång deras spelare firat framför våra fans. Underbart!
 

Riley

Panerai
Tydligen så finns den nån skum regel att gula kort vid straffläggning inte följer med så det spelade ingen roll att han redan hade ett. Så han kommer spela finalen. Helt klart värt kortet då, bara för att se alla arga gnagare idag som försvarat beteendet varje gång deras spelare firat framför våra fans. Underbart!
Fan vad nice!

Kan ju inte klaga på grabbens självförtroende och att han hittills levererar efter det.
Otroligt kylig straff
 

kmg

Patek
2-Faktor
För oss som ännu inte glömt elitseriefinalen 1998 känns det alltid lite extra bra när det går åt helvete för FBK. Nu håller jag tummarna för att Rögle totalförnedrar hajktomtarna.
 
Topp