• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Birger Jarl!
Nu kör vi!
IMG_20171015_142002.jpg
 
Skönt att man släpper säsongsplåtarna betydligt tidigare i år. Nu gäller det bara att vinna det här så europadrömmen fortsätter vara vid liv.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Vi har gjort det vi satt ut att göra, hamna topp 5. AIK satsade på guld och dom nådde inte sitt mål.
Vem är ens nöjd och sätter att hamna topp 5? Då bestämmer man ju redan innan att man ska förlora matcher? Med sådan mentalitet blir man aldrig mästare.

Jag tycker såklart det är kul att hamna där vi hamnar men är ändå besviken på potentialen vi har som inte kommer ut till 100%
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ajk blir ju alltid tvåa, dom är alltid first loser!

Tycker över lag det var en rolig säsong med bra spel när det funkade som bäst. Vi var inte riktigt med i början och orkade inte riktigt hela vägen. Nästa år ser det bättre ut, förhoppningsvis blir Malmö av med flera bra spelare och ajk blir ju som sagt alltid tvåa. Nu är det bara att lägga förtroendet i händerna på Super-Bo och hoppas på en bra striker till nästa säsong
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Jag söker psykologhjälp om det ej blir Europa cup spel nästa år. Att vi hamnar bakom råttorna gör ont, inte FN trodde man det för 2,3 veckor sedan.....
 

Linkan

Rolex
Vem är ens nöjd och sätter att hamna topp 5? Då bestämmer man ju redan innan att man ska förlora matcher? Med sådan mentalitet blir man aldrig mästare.

Jag tycker såklart det är kul att hamna där vi hamnar men är ändå besviken på potentialen vi har som inte kommer ut till 100%

Det tar en stund att bygga ett lag och äntligen efter stabil ekonomi och fått tag på bra spelare så kan vi börja klättra i tabellen. Därav måste man sätta upp rimliga mål för säsongen. Det måste vara rimligt så laget kan känna att man kan nå det.
 
Topp