• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"Djurplågeri".

Exxet

Guld
Kan inte detta kallas för djurplågeri, sönderpolerad Panda som gick för 1900€, min underst, hyfsad skillnad.
Polerad.jpg

https://www.ebay.co.uk/itm/RARE-RAR...D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Är det säkert att den såldes? Sjukt att en 6138-8000 gick för 1900€ isåfall. Undra vad min 6138-8020 panda är värd

Såg ut som en 8020 men ser nu att det är samma.
Det finns visst två saker som skiljer sig åt och det är att visarna ser lite annorlunda ut och det finns inga lumepluppar vid index på min, men boetten ska vara samma vad jag fattar, en bild:
q101.jpg

den vänstra är inte den i auktionen, bara snodd på nätet. Så man kan ju undra vad min skulle kunna gå för? med lång originallänk.

Det finns visst två saker som skiljer sig åt och det är att visarna ser lite annorlunda ut och det finns inga lumepluppar vid index på min, men boetten ska vara samma vad jag fattar, en bild:
q101.jpg

den vänstra är inte den i auktionen, bara snodd på nätet. Så man kan ju undra vad min skulle kunna gå för? med lång originallänk.
En bra slant troligen :) Din har andra visare oxå .

Senast ändrad:
En bra slant troligen :) Din han andra visare oxå .
Min har ju dom lite smäckrare visarna, vilka jag tycker är lite snyggare, och den kommer att säljas, trivs inte riktigt med den, har inga brottarhandleder så den sitter väldigt högt på handleden, Ufon trivs jag inte riktigt med heller, samma med Vader/Helmet.

Tillbaka
Topp