GWD
Silver
Vill tipsa om ett ur på C24. Jag har den reserverad just nu men måste nog tyvärr släppa den åt någon annan och ser då helst att någon här nappar. https://www.chrono24.se/dodane/1857-type-23-m-french-army--id7538695.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Vill tipsa om ett ur på C24. Jag har den reserverad just nu men måste nog tyvärr släppa den åt någon annan och ser då helst att någon här nappar."Fattar inte riktigt inlägget, men har du en klocka till försäljning ska du använda K&S.
Exakt."Vill tipsa om ett ur på C24. Jag har den reserverad just nu men måste nog tyvärr släppa den åt någon annan och ser då helst att någon här nappar."
Jag tycker att det är glasklart.
* Gabban har reserverat en klocka.
* Gabban har ångrat sig och kommer inte köpa klockan.
* Gabban tycker att klockan är väldigt prisvärd och vill därför tipsa sina forumkamrater om annonsen.
Men du kan ju inte hålla en klocka reserverad som du inte ska köpa. Vad tror du handlaren tycker om det?
Tanken var att jag skulle köpa den men annat dök upp. Och då vill jag bara tipsa andra här om en grym klocka till ett mycket bra pris.Men du kan ju inte hålla en klocka reserverad som du inte ska köpa. Vad tror du handlaren tycker om det?
Det är ju bussigt, men det enda rätta är att dra tillbaka reservationen och tipsa om handlarens annons istället, alternativt köpa och sälja.Tanken var att jag skulle köpa den men annat dök upp. Och då vill jag bara tipsa andra här om en grym klocka till ett mycket bra pris.
Jamen det är ju det jag gjort kolla trådstarten.Det är ju bussigt, men det enda rätta är att dra tillbaka reservationen och tipsa om handlarens annons istället, alternativt köpa och sälja.
Ok, Jag förstod det som att du håller den reserverad tills någon här hugger den.Jamen det är ju det jag gjort kolla trådstarten.
Nä så är det inte. Jag fick en offert av säljaren vilket medför att uret reserveras i två dygn för betänketid och svar.Ok, Jag förstod det som att du håller den reserverad tills någon här hugger den.