• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DonPasta

donpasta

Panerai
Om vi gjort affär så skriv gärna hur du uppfattade mig som säljare eller köpare... :)
 
Senast ändrad:

SPW

Cartier
Köpte för en tid sen en Datejust av donpasta och kan verkligen rekommendera honom. Trevlig som attan och verkligen 100% goodguy!!
 

Oron

Panerai
image.jpg
Köpte balla dykargubbar av @donpasta . Väl förpackat och snabbt skickat. GoodGuy!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Shoppat apple-tv av denne herre! Snabb, smidig och trevlig affär! Swishade pengar och fick varan skickad. Välpaketerat, försäkrat och snabbt :) Handla utan att tveka!
 

Rixard

Cartier
Kanonkille! I praktiken så gav han mig en guld casio (a159) då han sålde den för mig billigare än frakten det kostade honom. Supershysst! Dessutom kom den välpacketerad och precis som beskrivningen.
 
Köpte en klocka av Don, allt enligt beskrivning o lite till ! En stund klockprat blev det också. En riktigt trevlig kille, som jag verkligen kan tänka mig att köpa flera klockor av ! Kan rekommendera denna man !!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt lite ”life style” av Don. Ett par oanvända jackor. Mycket bra kommunikation. Snabb leverans. Jackorna stämmde mycket väl med beskrivning.
De sitter lite tajt. Men det är min mages fel absolut inte Dons...;-)
Good Guy helt klart!!
 

Rey

Rolex
Köpt OT av Donpasta. Snabb kommunikation och välpacketerat! Produkt i över förväntat skick vilket alltid är kul! GG i min bok! :)
 
Topp