Darkburrow
Basic
Jag har en klocka som jag knappt hittar information på, det är Tre kronor på urtavlan och det stod "Stolt att vara svensk" på bakboetten, den är nu borta och jag undrar nu om det är kört att försöka hitta en ersättare ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har vänt upp och ner på lägenheten.. dragit ut och lyft kyl/frys, spis, diskmaskin, letat inuti dom, under allt som en bakboett får plats, det enda stället jag inte tittat är dom trånga utrymmena i soffan, och ge mig fan på att jag sliter soffan i bitar för att hitta den, det är sentimentalt värde på klockan från min bortgångne fabror som höll på med klockorDu får göra som min storebror gjorde när jag vi var små och jag råkade tappa bort hans halsband - han tvingade mig leta tills jag hittade den annars hade jag åkt på storstryk. Några timmar senare var den på hans hals igen![]()
Leta i bakluckan på bilar, under madrasser i docksängen, bakom dockskåp, under altanen, under bilbarnstolen och i nallens ryggsäck.Jag har en klocka som jag knappt hittar information på, det är Tre kronor på urtavlan och det stod "Stolt att vara svensk" på bakboetten, den är nu borta och jag undrar nu om det är kört att försöka hitta en ersättare ?
![]()
Hon 12 ärLeta i bakluckan på bilar, under madrasser i docksängen, bakom dockskåp, under altanen, under bilbarnstolen och i nallens ryggsäck.
Jag har hittat de märkligaste saker på de skummaste ställena min barn gömt det på.
Bara leta vidare
Upplysningsvis är det 2022 nu och den där metoden är inte PK.Du får göra som min storebror gjorde när jag vi var små och jag råkade tappa bort hans halskedja - han tvingade mig leta tills jag hittade den annars hade jag åkt på storstryk. Några timmar senare var den på hans hals igen![]()