- Pris
- 13500
- Returpolicy
- Ja om ej som beskriven
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer här ytterligare en skön klocka, denna gång en Dosa 1200T Caribbean. Köpt av mig på forumet förra året och inte kommit till användning så mycket som jag trodde så får ge annan chansen att sporta den. Det är en fantastisk klocka med sina klassiska Doxa boett och bezel, sin mycket trevliga och rejäla BoR länk där varje "korn" löst och inte i fasta stycken som på vissa Doxa varianter och sen kompletteras det hela med den blå tavlan som växlar intensitet beroende på ljuset, allt ifrån rätt flaggblå till tja blå 
Nog tjôtat, här kommer lite bilder på klockan i fråga tagna idag 20.04.2023 i vanligt dagsljus, ej redigerade eller filterfixade utan så ärliga som möjligt.
Lite micro repor finns på armband och boett, klockan är använd om än inte så mycket. Kommer komplett med tub, cert (klockan är ifrån 2016), länkbitar och tejp rester ifrån när klockan var ny. Okänd service historia men klockan går bra och jag har inte sett någon avvikelse alls.
Priset är satt till 13500kr, ej byten denna gång dessvärre
Frakt med posten rek extra ingår då inom Sverige.
Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Göteborg.
Frågor eller tankar, bara skicka PM till mig.
Tack för titten och även tack till KS för möjligheten att annonsera.
//R
Nog tjôtat, här kommer lite bilder på klockan i fråga tagna idag 20.04.2023 i vanligt dagsljus, ej redigerade eller filterfixade utan så ärliga som möjligt.

Lite micro repor finns på armband och boett, klockan är använd om än inte så mycket. Kommer komplett med tub, cert (klockan är ifrån 2016), länkbitar och tejp rester ifrån när klockan var ny. Okänd service historia men klockan går bra och jag har inte sett någon avvikelse alls.
Priset är satt till 13500kr, ej byten denna gång dessvärre
Frakt med posten rek extra ingår då inom Sverige.
Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Göteborg.
Frågor eller tankar, bara skicka PM till mig.
Tack för titten och även tack till KS för möjligheten att annonsera.
//R