• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Doxa 1200t Professional. 11k i helgen Bli coolast i sommar

Blir man coolast i sommar med orange på armen?


  • Totala väljare
    83

Maro

Audemars
Hej

Vi kör en sista runda med denna innan den läggs i lådan igen.

image.jpeg

Säljer en Doxa 1200 Professional i ok skick, den har lite skavanker men absolut inga stora. Den har lite färgsläpp i markeringarna i bezeln också.
Den är snett över 2 år alltså från 2014.

Kommer med tuben och länkbitar. Har badat mm med den och enligt förra ägaren var den med djupdyk i höstas, men ändå rekommenderat att den trycktestas innan du hoppar i det blå i sommar. Jag kan tyvärr inte garantera täthet.

Med det sagt så kommer här ett par bilder, kanske uppdaterar den med bättre om den inte säljs då @Jockinho verkar tycka att jag är dålig med kameran:)

Pris:12.200sek nu 11.000sek i helgen! och då ingår rek.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Retur: Jag ger ingen retur då jag säljer av anledning av nyköp. (Förhandla med mig) :)

Ni som svarar fel på frågan ovan hamnar på shitlist, och blir högst troligt uthängda i någon tråd framöver ;)
 
Senast ändrad:
Topp