• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Doxa 750 Professional [sänkt pris 26/4] - Kungen av Sommarklockornas Sommarklocka

_robban

Cartier
2-Faktor
[29.04.2017] En sista bump nu för sen drar jag åter annons och klockan åker på armen och stannar där tills vidare :)

"Sommarklockornas sommarklocka" ... verkar gå inflation i det uttrycket här på säljes sidan gällande Doxa men va tusan vi drar till med det här med :)

Säljer här en utmärkt Doxa 750T Professional som jag köpte här på forumet för någon månad sedan men som har blivit liggandes mest.
Klockan är i mycket bra skick och och har en mycket trevlig look och historia, detta är en klocka som sitter mycket bra på armen och har en trevlig färg på urtavlan med.

Klockan skall enligt tidigare ägare ha blivit kontrollerad av urmakare men inget gjort då denne sade att den gick bra och service behov ej fanns. Klockan håller tiden utan bekymmer och allt är precis som det skall.

Finns något litet skav märke efter deskdiving på boett och länk men inget mer och glas är helt repfritt.
Länk har alla länkbitar som fanns ifrån leverans
Detta är en limiterad utgåva av den sk "Clive Cussler" serien, totalt 5000 klockor skapades och detta är då nummer 4964

Ytterligare information om själva 750T finns att läsa på denna mycket bra sida

Klockan kommer då komplett med alu tub, original gummi rem, länkbitar, verktyg och certifikat.

Lite bilder tagna av mig och min iPhone. Låter bilder vara en del av beskrivningen.
E98F2F86-294F-4AB8-8415-5DBDB6F6B2B8.JPG

3937067E-A7B5-4E84-8EE0-92C7F22B078B.JPG

7881C037-E471-4B62-847D-C0EBE5F52038.JPG

E2326FBA-5799-4CB6-8C99-B2B0CCA3A7B5.JPG
(Gummi ankan ingår ej - ungarna blir så griniga om jag säljer deras anka)

Pris 9000:- 9500:- inklusive REK frakt i vadderat kuvert.
Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Mölndal.
Retur inom ett dygn om inte klockan motsvarar beskrivning, köparen betalar då frakt åter.

Frågor, tankar eller funderingar om klockan tas innan ev köp - bara skicka PM.

Tack för titten.
//R
 
Senast ändrad:
Topp