Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Har aldrig ägt en Doxa. Har inte sett en live. Men nu är jag riktigt positivt inställd. Jag jagar som bekant sponsring till Passarounden. Många kontakter med i många fall likgiltigt bemötande, men förvånade ofta ganska arrogant inställning. Jag har jobbar ett yrkesliv med marknad och sälj och måste säga att jag är en smula förbryllad. Men skit samma.
Plötsligt har jag med Doxa att göra. Omedelbart, positivt bemötande. En ärlig glädje över att ha blivit utvald (nåja, bred håv i detta skede). Och blam så har vi ett respekterar märke som aktivt vill vara huvudsponsor. Rätt fet Passaroundklocka! Så för er anmälda så in och skriv om det är acceptabelt eller ej i passaroundtråden.
Plötsligt har jag med Doxa att göra. Omedelbart, positivt bemötande. En ärlig glädje över att ha blivit utvald (nåja, bred håv i detta skede). Och blam så har vi ett respekterar märke som aktivt vill vara huvudsponsor. Rätt fet Passaroundklocka! Så för er anmälda så in och skriv om det är acceptabelt eller ej i passaroundtråden.