• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary

christian-h

Diamant
2-Faktor
Pris
18400
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Up for grabs är en riktigt fin Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary, som förtjänar mer uppmärksamhet. Den har proportionerna från gårdagen, i en modern och badvänlig tappning, limiterad till endast 300 exemplar. Salt som få.
  • 42, 5 mm
  • 12,4 mm tjock (väldigt låg profil då det kupade glaset bygger på höjden)
  • Lug-to-lug 45 mm (som referens är den cirka 2,5 mm kortare än moderna Submariner)
  • ”Beads of Rice” originallänk
  • Uttagen 2016
  • ”Double Bubble” safirglas, som ger härlig karaktär
  • DVD
  • Dykartub
  • Limiterad till 300 exemplar
1674122273076.png

IMG_1216.jpg

Doxa-Sub-300-1-2.jpg
Doxa-Sub-300-2.jpg
Doxa-Sub-300-3.jpg
Doxa-Sub-300-4.jpg
Doxa-Sub-300-5.jpg

Spår av användning finns och i min mening tillhör det denna typ av klocka, man vill bära den helt enkelt.

I priset skickar jag med ett vintage ISOfrane; de är för bra för att skiljas. Titta gärna prisbilden WW på avslutade annonser, bara bandet lär vara värt 2000: - utanför KS och klockan säkert runt 2500 + eur. Det finns – vad jag vet – ingen till salu för stunden.

Jag hoppas att den stanna här på Klocksnack, för det här är helt klart något speciellt sett till helheten, prisbilden gör det dessutom till ett otroligt bra val. Proportionerna från vintage Doxa, men användarvänligheten från något modernt. 😊

Pris: 18 400: -, försäkrad frakt inkluderad (skickas inom 24 h efter mottagen betalning). Avhämtning i Karlskoga fungerar också. Vill du ha den men vänta tills lönen kommer? Det är helt okej, dra ett PM så löser vi det.

Doxa-Sub-300-1.jpg

Är Doxa nytt för dig? Ta dig tiden och läs på om det, speciellt om eran när Rick Marei var delaktig inom Doxa (som senare gick till Synchron).

IMG_1392.jpg
IMG_1393.JPG
IMG_1394.JPG
IMG_1395.JPG
IMG_1396.JPG

IMG_1391.JPG

https://www.thetimebum.com/2018/02/doxa-sub-300-50th-anniversary.html

Tack för att du tog dig tiden och tack för annonsplatsen!

/ Christian

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp