• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Doxa SUB 4000T Professional

Haoh

Basic
Pris
~25000
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte kolla intresset för min Doxadykare (som faktiskt varit med under vattnet en handfull gånger som extra säkerhet och då är det faktiskt väldigt bra med powereserve).
Jag är inte desperat, men inser att den inte använts så mycket de senaste åren så bättre om någon annan tar över den givet priset är rimlgt.
Vad är det då.. En orange Doxa i begränsad upplaga av 200 st.
Generellt väldigt fint skick. ETA-verket knallar på fint. Några smårepor på armbandet och hairlines på huset.
Har man lite större handled och vill ha något robust, ovanligt och en färgklick så tror jag detta är ett bra alternativ.
Fullset med box, och originalhandlingar. Jag är enda ägare.
Nypris var 3915€ och jag tänkte mig något i trakten 25000.

Bilagor

• IMG_7681.jpg
    IMG_7681.jpg
    651.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_7728.jpg
    IMG_7728.jpg
    466.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_7733.jpg
    IMG_7733.jpg
    774.9 KB · Visningar: 1
  • IMG_7735.jpg
    IMG_7735.jpg