• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Doxa SUB300T Caribbean PB

Punkster

Basic
Pris
14500 OBRO
Returpolicy
Om vi kommit överens om det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Låter min trevliga Doxa SUB300T Caribbean (snyggaste färgen!) vandra vidare eftersom jag inte riktigt bondar med den och föredrar annat när det ska bäras dykare. Den är uttagen 2021 och kommer fullset ink. box, stämplat cert, original BoR-länk samt två extra gummin. Skicket är bra, några mindre repor på den polerade delen av bezeln finns, samt en mindre ding på boetten ca kl 13 och några små märken efter bandbyten på baksidan. Jag har försöka fånga allt detta på bild. Gången är bra och har i min ägo gått ett par sekunder/dag fort.

Priset är 15.000 kr 14.500 kr OBRO och klockan finns i Örebro. Kan självklart skickas om så önskas. Inga byten tack!

IMG_3122.jpeg
IMG_3127.jpeg
IMG_3126.jpeg
IMG_3125.jpeg
IMG_3128.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp