Fan, nu blev jag orolig. Jag får kolla med deras support.Jag reagerade på bannern på Synchronusa.com att allt skeppas från USA, därför gick jag in på EU-siten istället. Hoppas de kan konvertera ordern så du slipper tullar i onödan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, nu blev jag orolig. Jag får kolla med deras support.Jag reagerade på bannern på Synchronusa.com att allt skeppas från USA, därför gick jag in på EU-siten istället. Hoppas de kan konvertera ordern så du slipper tullar i onödan.
Det var lugnt sa supporten. Så ingen extra tull eller så!Fan, nu blev jag orolig. Jag får kolla med deras support.
Nytt från Synchron. Trevligt!
![]()
Gul och svart ska tydligen komma senare.Hoppas på ytterligare versioner av den där. Riktigt trevlig i titan och med den modesta tjockleken! Till och med sugen på just den där, trots att den är liiiite för lik min sub300.
Jag är inget fan av AquaLung loggan på de andra tavlorna men Searamblern med loggan är för jävla bra.Searambler är bäst, enligt mitt tycke, i vinterskrud.
![]()
Jag gillar den på alla tavlorna faktiskt. Tycker den är ballJag är inget fan av AquaLung loggan på de andra tavlorna men Searamblern med loggan är för jävla bra.
Japp den är skräp! Visste det dock innan så var förlikad med det redan. Det är väldigt synd men vägs upp av resten - för mig.För att vara en liten party pooper och för att skapa diskussion:
Nu är det ett litet tag sen jag sålde min Doxa Sub 300 som jag såg så mycket fram emot att köpa - men en av de största bidragande faktorerna till sälj var att jag var kraftigt besviken på lumen. Är det inga fler än jag som reagerat på det? Kanske är man bortskämd med Seiko- och Omegadykare genom åren men jag trodde aldrig att det skulle vara så dåligt.
När jag började googla på det på internationella forumen så hittade jag flera trådar som diskuterade samma sak så jag fick inget måndagsexemplar direkt.
För att vara en liten party pooper och för att skapa diskussion:
Nu är det ett litet tag sen jag sålde min Doxa Sub 300 som jag såg så mycket fram emot att köpa - men en av de största bidragande faktorerna till sälj var att jag var kraftigt besviken på lumen. Är det inga fler än jag som reagerat på det? Kanske är man bortskämd med Seiko- och Omegadykare genom åren men jag trodde aldrig att det skulle vara så dåligt på en så pass klassisk dykare. Jag hade tyvärr totalt missat detta i min research innan.
När jag började googla på det på internationella forumen så hittade jag flera trådar som diskuterade samma sak så jag fick inget måndagsexemplar direkt.