• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drömmar om klockor

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu har det fullständigt slagit slint i hövvet på mig. Natten till igår drömde jag att jag fick en klocka av min svärmor som jag verkligen inte ville ha. Jag försökte krångla mig ur situationen, men visste att jag var tvungen att bära den ändå. Vaknade kallsvettig med panikkänsla.

I natt drömde jag att en kille jag mötte såg att jag hade en PMMM, vilken han ville "pilla på". -Snurra på bezeln och liknanade. Jag kände mig allmänt smutsig under hela processen. Sen visade han sin mm300, vilken var så hög att mina graal-känslor för den dog direkt.

Sjuka drömmar har man ju haft innan, men detta är ju bara sjukt. Dags att snart tvinga mig att avhålla mig från klocksnack i en vecka.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
yonsson skrev:
I natt drömde jag att en kille jag mötte såg att jag hade en PMMM, vilken han ville "pilla på". -Snurra på bezeln och liknanade. Jag kände mig allmänt smutsig under hela processen. Sen visade han sin mm300, vilken var så hög att mina graal-känslor för den dog direkt.

Freud säger; du och 80-talisten bör ta det lite lugnare i er relation framöver.:-D:-D:-D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Freud kan säkert koppla det till att mina föräldrar i te hade tid för mig. :) -Vilket de hade. Skulle vara kul att få ett professionellt utlåtande.
 

strider

Panerai
Jag undrar vad du drömmer om nuförtiden efter 40k inlägg, när du redan efter några enstaka inlägg börjat drömma om klockor...
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Nu har det fullständigt slagit slint i hövvet på mig. Natten till igår drömde jag att jag fick en klocka av min svärmor som jag verkligen inte ville ha. Jag försökte krångla mig ur situationen, men visste att jag var tvungen att bära den ändå. Vaknade kallsvettig med panikkänsla.

I natt drömde jag att en kille jag mötte såg att jag hade en PMMM, vilken han ville "pilla på". -Snurra på bezeln och liknanade. Jag kände mig allmänt smutsig under hela processen. Sen visade han sin mm300, vilken var så hög att mina graal-känslor för den dog direkt.

Sjuka drömmar har man ju haft innan, men detta är ju bara sjukt. Dags att snart tvinga mig att avhålla mig från klocksnack i en vecka.
Ajdå han ville pilla o snurra på din o sedan visade han dig sin..... Det låter som du bör vara med på owg mars i år! :D

EDIT :Årets bump såg jag nu förresten! Nåja drömmarna har kanske ordnat upp sig.....
 
Topp