Vad var det jag sa...inte f-n har jag kommit mig för att packa ner och returnera skjortan i tid Så nu hänger den på en galge och tittar hånfullt på mig varje gång jag passerar. Har ställt frågan till CoC om jag trots den utgångna tiden får returnera den. I annat fall är den alltså fortfarande till salu.
Note to self...SLUTA INTERNETHANDLA KLÄDER!!!
Världens skönaste skjorta, som att ta på sig en kram
Imorgon åker den tillbaka till butiken!
Det var dock en chansning på storleken som inte gick hem. Fungerar på längden men är lite för rymlig för mig. Storlek M/39
Som referens är jag 185cm och väger ca 75kg. Och nu kommer lite härliga anledningar att köpa skjortan.
• Flanellskjorta från brittiska Drake's.
• På Drake's fabriker i London och Somerset tillverkar man i egen regi skjortor och accessoarer av högsta kvalité. Materialen väljs ut från några av väldens främsta råvaruproducenter, för produkter med en kompromisslös kvalité och känsla.
• Handtillverkad i Somerset, England.
• Regular fit, normal passform.
• Tillverkad i en mjuk flanellväv av bomull med lätt ruggad yta.
• Button-down krage.
• Knappar i pärlemor.
• En knapp vid manschett.
Jag köpte den på Care of Carls rea. Ordinariepris 1.699sek, jag köpte den för halva priset dvs 849sek. Jag kan fortfarande skicka tillbaka den, men om jag slipper packa och posta, (som finns en överhängande risk att jag kommer att glömma bort), så skulle jag gärna undvika det och sälja F2F i Stockholm.
Kan självklart ta kort och skicka bilder på skjortan i fråga, bara att hojta till men så länge får ni klara er med lite produktbilder
Pris: 750 riksdaler swishat
Retur: Ingen dessvärre. Kommer ha annonsen ute till på måndag, sen skickas den tillbaka.
Note to self...SLUTA INTERNETHANDLA KLÄDER!!!
Världens skönaste skjorta, som att ta på sig en kram
Imorgon åker den tillbaka till butiken!
Det var dock en chansning på storleken som inte gick hem. Fungerar på längden men är lite för rymlig för mig. Storlek M/39
Som referens är jag 185cm och väger ca 75kg. Och nu kommer lite härliga anledningar att köpa skjortan.
• Flanellskjorta från brittiska Drake's.
• På Drake's fabriker i London och Somerset tillverkar man i egen regi skjortor och accessoarer av högsta kvalité. Materialen väljs ut från några av väldens främsta råvaruproducenter, för produkter med en kompromisslös kvalité och känsla.
• Handtillverkad i Somerset, England.
• Regular fit, normal passform.
• Tillverkad i en mjuk flanellväv av bomull med lätt ruggad yta.
• Button-down krage.
• Knappar i pärlemor.
• En knapp vid manschett.
Jag köpte den på Care of Carls rea. Ordinariepris 1.699sek, jag köpte den för halva priset dvs 849sek. Jag kan fortfarande skicka tillbaka den, men om jag slipper packa och posta, (som finns en överhängande risk att jag kommer att glömma bort), så skulle jag gärna undvika det och sälja F2F i Stockholm.
Kan självklart ta kort och skicka bilder på skjortan i fråga, bara att hojta till men så länge får ni klara er med lite produktbilder
Pris: 750 riksdaler swishat
Retur: Ingen dessvärre. Kommer ha annonsen ute till på måndag, sen skickas den tillbaka.
Senast ändrad: