• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drar till Köpenhamn en dagstur imorgon, några klockaffärs tips kanske ?

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Som sagt en dagsutflykt till Köpenhamn, självklart måste man kolla lite klockor ;)

Ngn som kanske har något bra förslag ?



Skickas från min Air Padda, Tapatalk Pro
 

MarcusT

Breitling
Kul! Ta en vända till ködbyen någon kväll. Finns schysta restauranger och stökiga barer där.

På gothesgade 31 (ligger centralt) har du en mysig klockaffär som både säljer begagnade klockor. Hemsida www.franzj.com.

På Frederiksberg Alle 70, som ligger i fredriksborg (en bit bort från där du antagligen kommer hänga), har du en klockbutik som drivs av en gammal gubbe. Känns inte som han har stenkoll på vad grejer ska kosta. Ibland kan du hitta kap och ibland det motsatta. Han har mycket vintage omegor.

Ha en riktigt trevlig vistelse!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kul! Ta en vända till ködbyen någon kväll. Finns schysta restauranger och stökiga barer där.

På gothesgade 31 (ligger centralt) har du en mysig klockaffär som både säljer begagnade klockor. Hemsida www.franzj.com.

På Frederiksberg Alle 70, som ligger i fredriksborg (en bit bort från där du antagligen kommer hänga), har du en klockbutik som drivs av en gammal gubbe. Känns inte som han har stenkoll på vad grejer ska kosta. Ibland kan du hitta kap och ibland det motsatta. Han har mycket vintage omegor.

Ha en riktigt trevlig vistelse!

Perfekt !! Precis sådan här info jag ville ha ;)

Tackar å bugar , trevlig helg på daj


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kul! Ta en vända till ködbyen någon kväll. Finns schysta restauranger och stökiga barer där.

På gothesgade 31 (ligger centralt) har du en mysig klockaffär som både säljer begagnade klockor. Hemsida www.franzj.com.

På Frederiksberg Alle 70, som ligger i fredriksborg (en bit bort från där du antagligen kommer hänga), har du en klockbutik som drivs av en gammal gubbe. Känns inte som han har stenkoll på vad grejer ska kosta. Ibland kan du hitta kap och ibland det motsatta. Han har mycket vintage omegor.

Ha en riktigt trevlig vistelse!


Found one ;)

ypyzazep.jpg



Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 
Topp