• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dreas89

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Då jag efter mindre än en månad här börjat blicka mot nya klockor och säljer av några av mina befintliga så är det bra med en tråd för kommande affärer :)

Ni som gjort affärer med mig får gärna lämna omdöme.
 
Köpt en Seiko av Andreas. Inga konstigheter utan bara bra att säga. Snabb kommunikation, rimliga priser och trevlig i sina mail.
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Sålt till @Dreas89 med mycket väl beskrivna klockor som dellikvid. Löste leverans och swish snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt.
Gör gärna affärer med denna herre igen.
100% GG i mina böcker...
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett byte igår kväll med @Dreas89. Gick själv vidare med en Tudor Harrods. klockan var helt enligt beskrivning. Trevligt samtal, smidig affär och 100% GG! Rekommenderas.
 

SPW

Cartier
Gjort en bytesaffär På distans i det lite högre pris-spannet med @Dreas89. Toppen från början till slut, packat fint och mycket bra beskrivet! Tvekar inte en sekund att rekommendera honom till er andra.👍🏻
 

Geparden

Audemars
Köpt klocka med klocka som delbetalning. Gick precis som förra gången galant. Trevlig kommunikation, snabba beslut och bra tydligt beskrivet objekt i annons.
Good guy som jag gärna gör affär med igen!
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Träffade @Dreas89 F2F och köpte en Seiko SPB153. Utöver trevligt samtal vid överlämningen var det också den smidigaste affären jag varit med om! Snabba svar på de få frågetecken som fanns kring köpet. Vidare hade jag svårt att få fram cash till affären då det var något av ett impulsköp, men detta hade @Dreas89 full överseende med och lät mig ta hem klockan innan full kompensation var genomförd. 110% Good Guy. Gör mer än gärna fler affärer i framtiden. Tack!
 

Baggeg

Omega
Köpt en skx007 av herrn!
Mycket trevlig man att göra affärer med, skulle ej tveka om tillfället gavs igen.
Tom hemleverans av klockan!

100% gg i min bok.
 
Topp