• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dressman kör Seiko!

John R

Silver
26A5D9CE-108A-4BE6-AE97-504956176493-1210-0000021A5221D03A.jpg

/John R

Men på fullkomligt allvar, vad har ni emot Seiko?

Dressman, visst, men Seiko är ju i allra högsta grad ett eget klockmärke, som förmodligen tjänar bra med deg på det de gör.

Men på fullkomligt allvar, vad har ni emot Seiko?

Dressman, visst, men Seiko är ju i allra högsta grad ett eget klockmärke, som förmodligen tjänar bra med deg på det de gör.

Jag har absolut inget emot Seiko, tvärtom, har ju ägt en som jag gillade skarpt. Var bara roligt att göra en Dressman line när jag läste de andra.

Jag kör Dressmann-skjortor och Rolex! Bra passform för oss med lite päronformad kropp/överkropp.

Dressman precis som Seiko gör dugliga och bra prissatts produkter. Snobberi att inte inse det, sen kan allt inte passa alla.

GS vs Dressman xxl, vore kanske nått för dem med så tjocka skallar med oerhört svårt ta in det här med GS :)

Tillbaka
Topp