• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrickSvinn´s Fredagstråd

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag tror jag håller på att tappa förståndet, möjligtvis har det redan inträffat. Jag knatade för ett par timmar sedan hem från nyårsbrasan (jupp mina damer och herrar, på Island firar de av året med en rejäl brasa) När jag gick där i godan ro bland hundratals andra islänningar så kändes det som om någonting ramlade ned inne i huvudet. Jag stannade genast upp och såg till min förfäran mitt vett rulla iväg mot en brokant och vips så tog det ett skutt ned och försvann i vattenmassorna.

Nu ligger jag hemma i sängen redo för att hälsa John Blund välkommen, oron kryper i kroppen och jag undrar hur morgondagen kommer te sig.
Skall jag ringa Dr Snuggles imorgon tycker ni ? Han kan kanske ta en titt i sin letarättpåalltmaskin och se vad han kan göra åt saken ?

Natti natti så länge...
 
Topp