• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Drop.com någon som använder?

J

Jimmy042

Guest
https://drop.com/apparel-accessories-watches/drops

Har själv aldrig köpt därifrån, men jag vet folk som har och det fungerar smidigt. Har man tur kan man göra ett riktigt bra klipp på fina klockor

Kommer väldigt ofta ut nya klockor där, och det försvinner lika fort. Så det gäller att slå till om man vill ha en :)

Drop är alltså f.d Massdrop.

Aldrig köpt något där men tanken är god. Jag vet att bland annat Sennheiser släpper fina lurar till bra pris emellanåt.

Drop är alltså f.d Massdrop.

Aldrig köpt något där men tanken är god. Jag vet att bland annat Sennheiser släpper fina lurar till bra pris emellanåt.
Korrekt! Vet inte när eller varför de bytt namn, men det är nog ganska nyligen.

Jag har köpt min Mondaine därifrån, inga som helst problem! :)
LRM_EXPORT_143230789727444_20190728_083837368.jpeg

Blev det ett bra pris i slutändan, med tull och moms? Antar att de skickar från staterna?
$189 + tull och moms så det blev runt 2200 SEK till slut. Dollarn var lite billigare när jag beställde, runt 9kr. Skulle man köpt den inom Europa så kostade den €600 så skapligt mycket billigare från Massdrop. :D

Edit: €750 kostade den här versionen, det var den vanliga Stop2Go som kostade €600.

Tillbaka
Topp