• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drunknad Jaeger-LeCoultre Reverso

B Wooster

Panerai
2-Faktor
För jämförelse!!

CDA77B50-4B89-415F-A713-EDE1F1BE147C.jpeg

Det kan ju komma i framtiden!tills dess är ju de där tre guld!:D

+1
Jag behöver en Reverso. En liten. Fan också.

/T
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tack, ja jag tror hon får stanna ett tag, när jag fick henne på armen växte känslorna för na!
Blir nog inte mindre känslor när den har verk samt tavla. Ser fram mot bilder på det.

Hur stora handleder har du?


Låter som en bättre deal än att sälja den billigt till mig ;)
Känner jag mig själv rätt hade jag väl köpt den dyrt, och sen sålt den vidare billigt. Kanske till dig :p
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Fick hem strutsen idag så jag kunde testa storleken!
1D10828D-499F-4FB7-9F53-496F0E052D59.jpeg
23697EB3-5746-4549-86BB-8CBBAC9CA2A7.jpeg

Bakboetten är ditsatt med Rodico men jag ville verkligen veta sizen på stockarna.
EE40D671-F2DE-4985-80CD-B4FC6B143598.jpeg
81645D3B-29EF-403E-9DE3-62FB4E24A7AA.jpeg

Vad tycker ni? Är den för liten? Jag tror det kan funka! Vad säger ni??
Sitter bra på dig:)
Vissa klockor ska inte vara större! Jag gillar min farfars 50 tals omega. Den är inte lika stor som min Deepsea men den är perfekt då den är gjor till den tiden.
Kör med den en stund så kanske du vänjer dig :) eller inte ;)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Detta är, i tider med grinig stämning på delar av forumet, den absolut mysigaste läsningen varje morgon! Följer med spänning upplösningen! Min kandidat till årets tråd är klar!
Tack snälla! Jag försöker hålla en kuddrumsstämmning i det trådar jag startar.
Kram vännen och stort tack för vänliga ord. Och för att du noterat intentionen...
 
Topp