• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drwatch, Submariner Red!

John R

Panerai
En polare till mig är sugen på en "Red". Skulle uppskatta om ni kan ge ett utlåtade av denna:

http://www.drwatch.se/watches.asp?id=812&pic=1

Varken jag eller polarn Pär är experter och vi hade uppskattat Submariner proffsens goda råd.

Utifrån bilderna är det nått ni tycker är lite
mysko eller nått ni vill flagga för. Polarn har vart och kollat på den och utifrån hans kunskap så ser den reko ut. Dock var länken ganska strechig.

Tacksam för hjälp!!!

/John R
 

David

Bödeln
Index och visare matchar snyggt, är i ganska schysst skick och har lagom trevlig färg. Håller med om att den ser rätt schleten ut, men det kan mycket väl bara vara fotot, så i din polares skor skulle jag ha sett till att göra ett besök och prova den.
 

John R

Panerai
Index och visare matchar snyggt, är i ganska schysst skick och har lagom trevlig färg. Håller med om att den ser rätt schleten ut, men det kan mycket väl bara vara fotot, så i din polares skor skulle jag ha sett till att göra ett besök och prova den.


Han har kollat på den live och tycker huvudet och tavla ser ok ut. Däremot var länken ganska sliten.

Tack för input!
/John R
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Blixten och belysningen som framhäver alla repor precis som Fabian säger. Den ser säkert bra ut i dagsljus.

Dubbelkolla att sexorna i 660 är öppna. Svårt att se på Bernts bilder.
 
Topp