• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dubbel paketöppning: Yacht Master/träningsoverall

plexan

Cartier
Stort grattis! Grymma! Önskar jag skulle kunna starta en likadan tråd med min fru, men båda vi skulle nog behöva leva på vatten och bröd i minst 5 år... :D
 

rotvold

Friends of KS
Snyggt! Är oerhört avundsjuk, synd bara att både klockan och frugan ser ut att ligga långt bort för min del ;)
 

Linkan

Rolex
Först den fetaste paketöppningstråden med californian i lifestyletråden och nu kommer du och dominerar diskussionstråden!

Grattis i dubbelbemärkelse :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stiligt!!! Jag vill minnas att din sambo var MYCKET bestämd på att en YM skulle det bli! Det kostar på att vara på Nymans event. Jag kanske ska vara glad att frugan valde att stanna hemma till förmån för svågern. Han får köpa sina egna klockor!!:)
Grattis till er båda!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Skulle precis säga tvärtom sådana tankar kan tömma konton istället, räcker med en klockintresserad/galning per familj :cigar: Stort Grattis trots allt ;)
Å andra sidan brukar min uppmuntra mig när jag står och velar, och vice versa. Har i och för sig förödande konsekvenser på bankkontot.
 

månljus

Panerai
Riktigt grymt! Blev så sent som i dag lite kär i modellen. Började fundera på 40mm vs 37mm och så har jag helt missat din paketöppning! Kul och stort grattis till er båda!
 
Topp