• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dubbel Paketöppning..

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna vecka har jag avyttrat en Citizen Nighthawk och två G-Shocks, mestadels för att städa upp lite i "samlingen" och för att kunna göra samlingen "komplett" och anledningsn till att jag skriver "komplett" är för att jag kommer säkert sälja/byta/osv flera gånger, men ja.. Ni vet ju hur det är..

Okej, lite bilder då?

Paket nummer 1, det är en viss avsaknad av bilder här, pga att man blev lite till sig att få upp paketet.... Tack Nicklas.S för affären,
HX2mFg5.jpg


Ja, vi går väl direkt på sak, en blivande beater?
uD1PYP9.jpg


Den obligatoriska lume-bilden!?
8lkwO93.jpg


Wristshot
foMKQjI.jpg


Paket nummer 2 - Stort tack till Onelund för en smidig affär!
bKrObXM.jpg


Vad kan det vara?
rCgdAIG.jpg


Nämen, en winder!
QlVRRAa.jpg


Bild på samlingen, nu ska jag bara komma fram till vad jag ska fylla ut de "tomma" platserna med.... Har kikat på Omega Speedmaster, Seamaster, Yachtmaster, Explorer II, Tudor Sub, Rolex Sub, Datejust.. ja vad har jag inte kollat på egentligen?
AxsR7Uf.jpg



Nå, en bra avslutning på denna vecka.. Jakten på en fullständig samling går vidare!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Topp