• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dubbelinlägg och andra buggar (Klocksnack 3.0)

Sond

Patek
Känns spännande. När de andra forumen jag tittar in på ännu inte kommit ikapp går vi upp en nivå. Strålande. Jag kommer säkert att missa hur det fungerar och svära lite. Men det löser sig ju efter ett tag..:D
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Spännande med lite nytt. Gillar liknelsen med Volvo, det känns tryggt! ;)

Edit: och tack det arbete ni lägger ner förstås!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Förhoppningsvis ska saker och ting gå lite fortare nu.

Den stora uppdateringen kommer senare i vår/sommar.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Grymt snabbt allt.....jag hinner knappt med......internet....en fluga;)

Stort Tack för allt jobb! Forumet är superbra och jag som kört på gamla xt-maskiner, med stora floppydisketter som man växlade mellan när man bootade upp systemet, har inget problem med hastigheten...det är ju bara att vänta .....:) ;)
 

joF

Panerai
Kanske fel tråd men jag testar:

Jag har lite problem med att ladda upp bilder från mobilen. Ibland när jag valt fil under "Bifoga en bild/fil" så kommer ingen bild upp. Någon annan som har samma problem? Det brukar lösa sig genom att jag testar igen dock.


Lägger till vilken mobil jag använder: samsung galaxy s6 med Android 5.1
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Kanske fel tråd men jag testar:

Jag har lite problem med att ladda upp bilder från mobilen. Ibland när jag valt fil under "Bifoga en bild/fil" så kommer ingen bild upp. Någon annan som har samma problem? Det brukar lösa sig genom att jag testar igen dock.
Har samma bekymmer. Men jag surfar på en Nokia å andra sidan.
 
  • Like
Reactions: joF

joca

Patek
2-Faktor
Kanske fel tråd men jag testar:

Jag har lite problem med att ladda upp bilder från mobilen. Ibland när jag valt fil under "Bifoga en bild/fil" så kommer ingen bild upp. Någon annan som har samma problem? Det brukar lösa sig genom att jag testar igen dock.


Lägger till vilken mobil jag använder: samsung galaxy s6 med Android 5.1

Händer mig med iPhone 6 också ibland, inte speciellt ofta dock :)
 
Topp