• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Förslag Dubbeltryck för att se alla notiser

Nicbex

Guld
2-Faktor
På tidigare forumet kunde man "dubbeltrycka" på notisknappen för att komma till en sida med alla notiser. Nu måste man först trycka en gång på notisknappen och sedan längst ned trycka på en liiiiiten liten text som säger "visa allt". Kontraproduktivt så det stänker om det. Varför byter man forumkoden till något som, av allt jag sett, bara är sämre än den tidigare koden? :banghead: Sidan är säkert snabbare och whatnot nu men jag väntar iaf mycket hellre en halv sekund extra för en sida med bra funktionalitet istället för något som är snabbt men inte intuitivt.

På tidigare forumet kunde man "dubbeltrycka" på notisknappen för att komma till en sida med alla notiser. Nu måste man först trycka en gång på notisknappen och sedan längst ned trycka på en liiiiiten liten text som säger "visa allt". Kontraproduktivt så det stänker om det. Varför byter man forumkoden till något som, av allt jag sett, bara är sämre än den tidigare koden? :banghead: Sidan är säkert snabbare och whatnot nu men jag väntar iaf mycket hellre en halv sekund extra för en sida med bra funktionalitet istället för något som är snabbt men inte intuitivt.

Det fungerar för mig att dubbelklicka precis som förut. Mac och Safari.

Tillbaka
Topp