• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dubbes Tråd

Dubbes

Cartier
Veckans Nyheter

http://www.dubbe.nu/2012/12/06/veckans-nyheter-49/

IWCIngenieurRacer.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Dubbes Tråd

Tack för en bra artikel och schyssta bilder! Personligen håller jag nog PloProfen som den allra coolaste klockan sett till utseende och image...
 

Dubbes

Cartier
Kul att du gillar bilder och text. Jag tycker att PloProfen hamnar högt upp på den listan.
har svårt att bestämma mig, det beror från dag till dag, men just nu skulle jag säga Concord Quantum gravity.
Galen och maxad
 

Ricrob

Patek
Härligt reportage! Lärde mig lite nytt och bilderna var jättefina! Tycker dock du kunde kosta på din att nämna att det är 8500-verket i och inte bara co-axial, som kan vara flera. Kan även konstatera att de klarar 1200m, mon är trycktestad till 1190 m (stannade där pga luft under vridringen). :cool:
 

Dubbes

Cartier
Ricrob skrev:
Härligt reportage! Lärde mig lite nytt och bilderna var jättefina! Tycker dock du kunde kosta på din att nämna att det är 8500-verket i och inte bara co-axial, som kan vara flera. Kan även konstatera att de klarar 1200m, mon är trycktestad till 1190 m (stannade där pga luft under vridringen). :cool:

Stort tack och helt rätt! Det borde jag skriva. för det verket är så bra och det är verkligen betydligt mera intresant än det som sitter i originalet. Cool med 1190 merter!
 
Topp