• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DuBois 1785

Erik83

Basic
Tror jag får bättre gehör här än om jag skriver i Köpes, även om just det här inlägget skulle passa bättre där.

Min fästmö heter Dubois i efternamn och det skulle vara riktigt kul att ge henne en DuBois klocka i julklapp. Gärna ett dressur med den äldre loggan, den i kursivt. Av nån anledning bytte de logga nån gång på 60-talet till en lite cleanare. Det blir nog för dyrt om jag ska hitta en kronograf i fint skick...

Nån av er vintage-samlare som har nåt lämpligt liggandes?

Tror jag får bättre gehör här än om jag skriver i Köpes, även om just det här inlägget skulle passa bättre där.

Min fästmö heter Dubois i efternamn och det skulle vara riktigt kul att ge henne en DuBois klocka i julklapp. Gärna ett dressur med den äldre loggan, den i kursivt. Av nån anledning bytte de logga nån gång på 60-talet till en lite cleanare. Det blir nog för dyrt om jag ska hitta en kronograf i fint skick...

Nån av er vintage-samlare som har nåt lämpligt liggandes?
https://www.tradera.com/item/190125/295502843/zenith-tarnan-sisgau-dubois-1785-

IMG_9071.PNG

Tillbaka
Topp