• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Avslutad E.C.Andersson Poseidon LE

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Pris
3400
Returpolicy
Nej.
Byter eller säljer denna unika pjäs! Mycket fin och välbyggd klocka från den Svenska tillverkaren E.C.Andersson. Den är limiterad till 120 exemplar. Väldigt välbyggd. Slutsåld och ska enligt mejl med tillverkaren ej produceras igen. Dyker inte upp till salu särskilt ofta. Verkar då säljas för 7-8k.

Mina favorit funktioner är bland annat gångreservsindikatorn mellan kl 9 och 10 samt dag/natt indikatorn kl 6. Läs mer på hemsidan

Skicket är mycket fint. Min är på första bilden nedan. Fler bilder kommer närmaste dagarna. Boxen ligger här någonstans. Men lägger ut den som watch only just nu.

Jag gav 11300 + frakt.
Vill ha 3400kr.
Helst bytes.
Bytesvärde 5k.

Mängder med referenser.
Swish, därefter skickas klockan spårbart och försäkrad.

Byter gärna mot klockor tillverkade 1930-1950. Max 25 000kr.

Allt gott!✨✨✨✨✨✨✨✨

Läs mer här:

Screenshot_20260108_011837_Gallery.jpg

DSC1900_1x1_1200.jpg
Screenshot_20260108_012612_Gallery.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp