- Pris
- 3400
- Returpolicy
- Nej.
Byter eller säljer denna unika pjäs! Mycket fin och välbyggd klocka från den Svenska tillverkaren E.C.Andersson. Den är limiterad till 120 exemplar. Väldigt välbyggd. Slutsåld och ska enligt mejl med tillverkaren ej produceras igen. Dyker inte upp till salu särskilt ofta. Verkar då säljas för 7-8k.
Mina favorit funktioner är bland annat gångreservsindikatorn mellan kl 9 och 10 samt dag/natt indikatorn kl 6. Läs mer på hemsidan
Skicket är mycket fint. Min är på första bilden nedan. Fler bilder kommer närmaste dagarna. Boxen ligger här någonstans. Men lägger ut den som watch only just nu.
Jag gav 11300 + frakt.
Vill ha 3400kr.
Helst bytes.
Bytesvärde 5k.
Mängder med referenser.
Swish, därefter skickas klockan spårbart och försäkrad.
Byter gärna mot klockor tillverkade 1930-1950. Max 25 000kr.
Allt gott!
️
️
️
️
️
️
️
️
Läs mer här:
www.ecandersson.com
Mina favorit funktioner är bland annat gångreservsindikatorn mellan kl 9 och 10 samt dag/natt indikatorn kl 6. Läs mer på hemsidan
Skicket är mycket fint. Min är på första bilden nedan. Fler bilder kommer närmaste dagarna. Boxen ligger här någonstans. Men lägger ut den som watch only just nu.
Jag gav 11300 + frakt.
Vill ha 3400kr.
Helst bytes.
Bytesvärde 5k.
Mängder med referenser.
Swish, därefter skickas klockan spårbart och försäkrad.
Byter gärna mot klockor tillverkade 1930-1950. Max 25 000kr.
Allt gott!
Läs mer här:
Poseidon - E.C.Andersson Watch Co
Durability & Usability 2.4mm thick sapphire crystal – shockproof, scratchproof and anti-reflective inside. The steel edge of the bezel is machined into rugged teeth with a .5mm overhang to ensure easy grip even if you’re wearing thick gloves. The photo models wrist size is: 6.5” / 16.5 cm...
www.ecandersson.com
Senast ändrad: