• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

E-klockor.com seriös?

aadde81

Cartier
Hej!

Undrar om det är någon som känner till om e-klockor.com är en seriös nätbutik? Att man får sin beställning och klockan är äkta. Är intresserad av en Tissot eller Certina och deras priser är attraktiva på dessa.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Har ingen erfarenhet av dem.
Hursom så kan jag varmt rekomendera Klockia.se de säljer Tissot och Certina, men är även AD åt Longines. Har själv köpt flera klockor av dem både på plats i deras butik i Visby samt på webben. Och det har aldrig varit några problem :)
 

aadde81

Cartier
Jag känner till Klockia, modellen jag är intresserad av kostar ca 4 400 kr där mot ca 3 400 kr hos E-klockor. Hemsidan framstår ju som väldigt seriös, men tvekar eftersom det ligger i Polen.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Med fri frakt, 3 års garanti. Och slippa känna någon tveksamhet vare sig över leverans eller äkthet.
Skulle jag slanta 1000 bagis till och köra klockia.
Men det är ju jag det.
 

e-klockor

Breitling
Hej!

Undrar om det är någon som känner till om e-klockor.com är en seriös nätbutik? Att man får sin beställning och klockan är äkta. Är intresserad av en Tissot eller Certina och deras priser är attraktiva på dessa.

Vårt företag FHU Plonka, som äger webb-butiken e-klockor.com är en auktoriserad återförsäljare av schweiziska klockor. Vi äger ett antal nätbutiker. Klockorna är original och kommer från en producent i Schweiz. De har internationell garanti som gäller i alla länder i världen. Varje kund får en uppsättning av handlingar och har rätt att returnera varorna utan att ange någon orsak. Välkommen.
 

e-klockor

Breitling
Jag känner till Klockia, modellen jag är intresserad av kostar ca 4 400 kr där mot ca 3 400 kr hos E-klockor. Hemsidan framstår ju som väldigt seriös, men tvekar eftersom det ligger i Polen.


Polen är medlem i EU, handeln inom unionen är öppen. I Polen har vårt företag har en tradition inom klockbranschen som går tillbaka till 1899. Sen är det upp till var och en var man väljer att handla.
 
Topp